fbpx

PRIMEN BUUKKAUSPALVELUN VALTTIKORTIT

center

KOKEMUS



Me olemme tuottaneet buukkauspalveluita yli 10 vuotta ja tiimimme jäsenillä on työkokemusta usealta eri toimialalta. Olemme huomanneet, että laaja-alainen kokemus on hyödyksi liike-elämän ymmärtämisessä ja tulosten tekemisessä!
center

RAPORTIT



Tulokset puhuvat puolestaan, mutta niiden tueksi tuotamme asiakkaillemme laadukasta automatisoitua raportointia erilaisilla mittareilla. Mitkä ovat teille tärkeitä seurattavia parametrejä?
center

KOHDERYHMÄT



Kohderyhmät ja niiden toimivuus ratkaisevat onnistumisen ja siksi meillä on taustalla työkalut (Vainu, Profinder, LinkedIn Sales Navigator) heti valmiina auttamaan Teitä kohti tehokasta myyntiä. Olemme tulleet tunnetuksi kohderyhmien tuntemisesta ja auttaneet tunnistamaan juuri oikeita asiakassegmenttejä.
center

HINNOITTELU



Läpinäkyvyys myös hinnoittelussa luo perustan toimivalle yhteistyölle. Hinnoittelumme on joustava ja toimimme usean eri hinnoittelumallin (esim. CPH ja CPO) pohjalta. Hintahaitarimme on 120 ja 350 euron välillä riippuen projektista, volyymista ja vaativuudesta. CPH-mallissa tuntiveloitus on junior-tekijöillä alkaen 42,5 € / h ja senior-tekijöillä alkaen 55 € / h. Hinnoittelemme jokaisen projektin tapauskohtaisesti, joten PYYDÄ TARJOUS!

OPENING THE RIGHT DOORS FOR YOU

Buukkauspalvelussa sovimme asiakastapaamiset puolestasi suoraan kalenteriisi. Kyseessä voivat olla niin new business -tapaamiset kuin vanhojen asiakkaiden lämmittelykin. Buukkauspalvelu auttaa sinut nopeasti samaan pöytään (joko virtuaaliseen tai fyysiseen) potentiaalisten asiakkaidesi kanssa. Kokemuksemme mukaan buukkauspalvelu on parhaimmillaan silloin, kun potentiaalinen kohderyhmä on hyvin tunnistettu tai uuden palvelun tai tuotteen myyntiä täytyy happotestata.



Kyse on paljon muustakin kuin myyntitapaamisten sopimisesta miellyttävällä spiikillä. Kuten aidosta yhteistyöstä, jossa myös buukkitiimillä on kasvot. Uskomme suoraan ja viiveettömään kommunikointiin soittajien ja myyjien välillä. Tällöin soittajat oppivat asiakkaidemme liiketoiminnan nyanssit tehokkaimmin, mikä tuo lisää ulottuvuutta ja substanssia tuleviin puheluihin.





Visiomme ”opening the right doors for you” on lähtökohtamme purkaa sellainen ansa, johon buukkauspalvelulla on vaarana usein astua: turhat tapaamiset, jotka on sovittu ymmärtämättömyydestä. Me sovimme puolestanne laadukkaita tapaamisia oikeaan kohderyhmään ja teidän tehtävänä on mennä tapaamisiin. Niin ja tehdä kauppoja!








Emme vain myy palveluitamme, vaan autamme teitä aidosti menestymään liiketoiminnassanne!


center

6 PIENTÄ SANAA ELI KUINKA PROSESSI TOIMII

1. TARPEISIINNE TUTUSTUMINEN



Myynnin kehittäminen lähtee aina asiakkaan tilanteen ymmärtämisestä. Mikä myynnin osa-alue kaipaa tukea tällä hetkellä? Tapaamismäärä, liidien generointi tai muut myynnin tukitoiminnot? Riittääkö aika kaikkeen oleelliseen?

Tavoitteiden asettaminen on yhteinen päämäärä. Oli tarpeesi yksittäinen tai jatkuva ja massiivinen, skaalaamme toimintaamme sen mukaan. Pienissä projekteissa yksi vastuuhenkilö meiltä auttaa teitä tavoitteen täyttämisessä, kun taas isossa kampanjassa kokoamme myyntitiimin avuksenne.

2. KÄTTÄ PÄÄLLE JA ALOITUSPALAVERI



Meidät tunnetaan rivakasta liikkeelle lähdöstä! Kättä päälle ja kahdessa viikossa on valmista starttiin, joskus myös nopeamminkin. Tästä olemme saaneet kiitosta. Aloituspalaveriin otetaan vastuusoittaja mukaan ja siinä käydään läpi 1–1,5 tunnissa kaksi teemaa: a) sinun bisnes ja b) myynnin käytännöt. Loput asiat hioutuvat yleensä nopean chat-ryhmän kautta uomiinsa ilman pitkiä sähköpostiketjuja.

3. KOHDERYHMÄT



Myynnin kehittäminen lähtee aina asiakkaan tilanteen ymmärtämisestä. Siksi meitä kiinnostaa erityisesti se, minkälainen on ideaaliasiakkaanne. Kuinka hyvin olette tunnistaneet heidät? Kohderyhmän ymmärtäminen on uusasiakashankinnan ytimessä, sillä sen ymmärtäminen takaa molempien osapuolten menestymisen! Kohderyhmä voi olla hyvin laaja ja palvelusi voi sopia joka toiselle kontaktoitavalle. Toisaalta saatamme löytää 500 yrityksestä ne 50 yritystä, jotka täyttävät liidinne kriteerit.
Kohderyhmien hankkimiseen työkalumme ovat ajan tasalla. Vainu auttaa löytämään prospekteja mitä hyödyllisimmillä tavoilla ja Profinder on erinomainen apu löytämään oikeita päättäjiä. LinkedIn on päivittäisessä käytössä ja ilman sitä olisi hankala pärjätäkään, kun prospekteja täytyy etsiä.

4. LIVE AND ACTION



Työn aloittaminen tapahtuu sovittuna päivänä. Jokainen myyntiaktiviteetti (tapaaminen, liidi tai kauppa) raportoidaan teille reaaliajassa. Tässä vaiheessa myös vastuuhenkilömme oppii uutta ja kysymyksiä saattaa herätä useita päivän aikana. Chat-ryhmä on todettu kerta toisensa jälkeen tärkeäksi työkaluksi tässä vaiheessa, jotta tieto vaihtuu riittävän nopeasti.

KALENTERIT JA RAPORTIT



Kalenterit katsotaan aina tapauskohtaisesti. Ideaalitilanteessa nimetylle vastuuhenkilölle luodaan teidän oma sähköpostiosoite, josta hän toimittaa tapaamisten kalenterikutsut ja lisätietojen lähettäminen. Kalenterijako onnistuu tällöin yleensä helposti. Joskus yhteistyön kannalta toimii paremmin yhteinen kalenteri tai yksinkertaiset vapaat aikaslotit, jotka ilmoitetaan etukäteen vastuuhenkilölle.
Raportointi tapahtuu kahdessa osassa. Reaaliajassa raportoidaan jokainen sovittu tapaaminen, hankittu liidi tai tehty kauppa. Lisäksi kaikki oleellinen taustatieto, kuten läpiviedyt keskustelut muistiinpanoineen, aktiviteettien määrä, hitrate ja tehokkuus raportoidaan automatisoidusti niin usein ja silloin, kun haluatte. Nämä tiedot auttavat merkittävästi myyntijohtoanne.

KERTAUS: MIKSI ME OLEMME PARAS KUMPPANI?

center

JA MITEN TÄSTÄ ETEENPÄIN?

JUHANI VOI SOITTAA SINULLE, KUN JÄTÄT HUOLESI JA TIETOSI TÄHÄN

LISÄPALVELUT

LIIDINHANKINTA

Liidinhankinta on hyvä matalan kynnyksen keino esikartoittaa potentiaalista asiakasmassaa. Kontaktoimme yhdessä sovitun kohderyhmän ja keräämme siitä haluamaasi tietoa. Mikäli liidin ehdot täyttyvät, myyjät saavat siitä heti tiedon. Tämä palvelu toimii hyvin silloin, kun kohderyhmää on paljon ja myyjillä on hyvin aikaa itse kontaktoida liidejä. Liidinhankinta toimii myös silloin, kun asiakasmassa on jo varsin kyllästetty samankaltaisten palveluiden tapaamisehdotuksilla.

SOITTOVALMENNUS

Jos oma myyntihenkilöstönne kaipaa sparrausta ja uusinta tietoa tapaamisten sopimiseen, järjestämme puolen päivän pituisia soittovalmennuksia. Nämä räätälöidään aina toimialakohtaisesti. Kysy tarjous!

ASIANTUNTIJARAPORTIT

Soittoprojektin päätteeksi olemme laajentaneet palveluitamme asiantuntijaraportilla, joka on kattava katsaus yrityksenne markkinakentästä. Kun projektista riippuen olemme puhuneet satojen päättäjien kanssa, tietämyksemme asiakkaiden reagoinneista kasvaa. Pystymme vastaamaan muun muassa siihen, miten tuotteenne vastaanotetaan, mitä asiakkaat ovat kysyneet, mitä epäselvyyksiä palveluun liittyen on ollut, miltä markkinatilanne vaikuttaa tai mikä päättäjien suhtautuminen kilpailijoihin on. Riippuen projektin laajuudesta asiantuntijaraportin lähtöhinta on 499 € + alv.

SINULLA EI TARVITSE OLLA VALMISTA SUUNNITELMAA NÄIDEN PALVELUIDEN OSTAMISESTA. ME KUUNTELEMME TARINANNE, KERROMME OMAMME JA SITTEN ETSIMME PARHAIMMAN MAHDOLLISEN RATKAISUN AUTTAAKSEMME TEIDÄN LIIKETOIMINTAANNE!

Joonas Puurunen, CEO

TÄYTÄ HAKEMUS