HE OVAT LUOTTANEET MEIHIN JA ME OLEMME TUOTTANEET HEILLE LISÄARVOA ROPPAKAUPALLA!

CASE: Rastor Oy

Rastor on ainoa aidosti valtakunnallisesti toimiva koulutus- ja valmennusorganisaatio, jonka tavoitteena on parantaa työelämälähtöisten asiakasratkaisujensa avulla asiakkaan organisaation suorituskykyä. Rastorilla on myös tutkinto-oikeudet lähes 30 ammatti- ja erikoisammattitutkintoon. Koulutukset ovat käytännönläheisiä, joustavia ja räätälöitäviä ja ne suunnitellaan aina opiskelijan ja hänen organisaationsa nykyisten ja tulevaisuuden tarpeiden mukaan.
Prime Sales on auttanut Oulun asiakasratkaisupäällikkö Antti Vaselaa asiakastapaamisten sopimisessa helmikuusta 2016 asti. Tapaamisia on sovittu muun muassa Ouluun, Vaasaan, Rovaniemelle, Kokkolaan ja Ylivieskaan kaikkiaan yli 180 kappaletta.
”Yhteistyö on ollut sujuvaa ja meidän palvelutarjonta on omaksuttu hyvin. Tapaamiset ovat olleet laadukkaita ja edistäneet työskentelyä koulutuspalvelun toteuttamiseksi.” -Antti Vasela
 

CASE: Suomen Sopimustieto Oy

Suomen Sopimustieto Oy:n päätuote on Sopimuskone, joka muotoilee yritysten sopimukset tekoälyä hyödyntäen juridisesti pätevään muotoon asiakkaan valintojen mukaan. Lisäksi sopimukset voidaan allekirjoittaa etänä millä tahansa mobiililaitteella helpottaen käytännön arkityötä merkittävästi.
Prime Sales käynnisti ja vastasi Sopimuskoneen uusasiakashankinnasta kevään 2018. Soittotiimi koostui neljästä henkilöstä, jotka sopivat Sopimustiedon myyjille yhteensä 1664 etäesittelyä. Myyjiin pidettiin päivittäin yhteyttä chat-palvelu Telegramin avulla, mikä auttoi soittajia omaksumaan tuotteen nyanssit erityisen hyvin. Myyjät saivat valmiit esitiedot ja kalenterimerkinnät jokaisesta sovitusta etäesittelystä.

’’ Olemme olleet erittäin tyytyväisiä yhteistyöhön Prime Sales Oy:n kanssa. Sujuva keskinäinen viestintä, ammattimaiset buukkarit ja toimintatavat tekivät meihin suuren vaikutuksen heti alusta lähtien,’’ kertoo Suomen Sopimustiedon myyntijohtaja Mika Ahola. -Mika Ahola

CASE: ROPS

Rovaniemen Palloseura eli RoPS on vuonna 1950 perustettu rovaniemeläinen jalkapalloseura, joka pelaa kaudella 2017 Veikkausliigassa. Joukkue on Pohjois-Suomen paras jalkapalloseura sekä valtakunnallisesti yksi seuratuimmista, tunnetuimmista ja puhutuimmista joukkueista. Ropsilaisuus koostuu arvoista, jotka ovat avoimuus ja luotettavuus, tavoitteellisuus, kilpailukykyisyys, yhteiskuntavastuu ja vakaa talous.
Prime Sales pyrki vastaamaan myynnilliseen haasteeseen, joka on monella urheiluorganisaation johtajalla. Tämä haaste on aika. Ulospäin soittaminen vie aikaa, minkä takia myynnin lisäämiseen ostetut B2B-tapaamiset ovat tehokas keino. Prime Sales sopi Rovaniemen Palloseuran toimitusjohtaja Petri Jaatiselle asiakastapaamisia alueen yrityksiin 40 % hitratella.
''Projektin aloitus hoidettiin ripeästi, kuitenkin perehtymällä tahtotilaamme riittävän laajasti. Konkreettisia tuloksia saatiin nopeasti ja tuloksista raportointiin päivittäin. Olemme saaneet Prime Salesin soittajista pelkästään hyvää palautetta uusilta kumppaneiltamme. Suosittelen!'' – Petri Jaatinen
 

CASE: Softwave Oy

Softwave on vahvan substanssiosaamisen IT-talo, joka tuottaa ja kehittää Opiferus-tuoteperhettä. Opiferus-ohjelmat on tarkoitettu niin julkiselle sektorille kuin myös yrityskäyttöön. Softwave Ohjelmistot Oy ulkoisti buukkauksen ammattilaiselle ja yhteistyö on ollut toimivaa heti alkumetreiltä lähtien. QualityTIME™-palvelumme poikkeaa normaalista buukkauspalvelusta monella tapaa. Kumppanuus-ajattelu, riittävä kartoitus ja tarkka raportointi ovat asioita joihin panostamme ja joita kehitämme jatkuvasti!
’’ Ns. kylmäsoittelu ei lähtenyt meillä itse toteutettuna tuottamaan ja tämä johtui luultavimmin siitä, että myyjämme yrittivät myydä sovelluksen jo puhelimessa kun olisi ollut parempi buukata tapaamisaika. Tämä oli kehityskohta, johon haimme ratkaisua buukkauksen ulkoistamisella’’, kertoo Jenni Tuliniemi.
Softwaven tavoitteena oli saada hyviä ja laadukkaita tapaamisia kuntasektorille; kohderyhmään joka oli osittain vielä tuntematon myös Prime Salesille. Kuntasektorin oikeat päättäjät saavutettiin hyvin ja tapaamisia on syntynyt. Yhteistyötä on jatkettu vielä pilottikauden jälkeen syksystä 2015 eteenpäin.

CASE: BestCaravan Oy

Prime Sales tuotti Best-Caravanille RateTIME™-asiakastyytyväisyystutkimuksen, joka toteutettiin telekontaktointina.
Best-Caravan Oy on matkailuautojen ja -vaunujen monimerkkitalo. Best-Caravan edustaa Euroopan arvostetuimpia ja eniten myytyjä merkkejä, joiden mallistot täydentävät toisiaan ja tarjoavat täyden valikoiman eri käyttötarkoituksiin ja erilaisille budjeteille sopivia vaihtoehtoja.
Toiveena kampanjassa oli kerätä tietoa nykyisten asiakkaiden tyytyväisyydestä palveluihin sekä henkilökunnan ammattitaitoon. Kysymyspatteristo rakennettiin yhdessä Prime Salesin asiantuntevan tiimin kanssa.
’’ Meillä oli kokemusta asiakastyytyväisyystutkimusten toteuttamisesta ja tiesimme, että palvelumme avulla saadaan arvokasta tietoa nykyisistä asiakkaista! Monesti vain uusien asiakkaiden mielipide huomioidaan, mutta Best-Caravan oli kiinnostunut myös nykyisten asiakkaiden toiveista ja kehitysehdotuksista’’, kertoo Joonas Puurunen Prime Sales Oy:stä.
Best-Caravan sai raportin viikoittain toteutetuista kyselyistä ja pystyi täten välittömästi aloittamaan kehitystoimet kerätyn tiedon tuella. Toimintaa on Prime Salesin RateTIME™-palvelun avulla pystytty kehittämään entistä paremmaksi.
RateTIME™-palvelu sopii organisaatiolle, joka on kiinnostunut kehittämään toimintaansa asiakkaidensa lähtökohdista. Kampanja voidaan räätälöidä juuri organisaationne näköiseksi ja kokoiseksi, jolloin saavutetaan parhaat tulokset.
 

CASE: JYP

Prime Sales toteutti JYP:lle PrimeCHART™-kartoituskampanjan. PrimeCHART™ on yritysten sekä urheiluseurojen tarpeisiin suunniteltu kartoituspalvelu, jonka avulla tuotetun tiedon avulla, on erittäin helppo suunnitella markkinointitoimenpiteitä paremmiksi.
’’Yhteistyö Prime Sales Oy:n kanssa käynnistyi keväällä 2015, kun Prime Sales otti yhteyttä ja kertoi PrimeCHART™-palvelusta. Organisaatiomme markkinointi oli hyvällä tasolla, mutta halusimme vielä löytää sellaisia potentiaalisia asiakkaita, jotka ovat kiinnostuneita JYP-palveluista, mutta joita emme vielä tunteneet tai olleet osanneet lähestyä,’’ kertoo JYP Jyväskylä Oy:n toimitusjohtaja Kari Tyni.
Me Prime Salesilla suunnittelimme kampanjan aiempien urheiluseura-kampanjoidemme onnistumisien pohjalta. Meille oli tärkeää tuottaa JYP:lle kampanja, jonka kautta löydämme hyviä uusia kontakteja, joille JYP pääsee esittelemään omaa toimintaansa sekä palveluitaan. Kampanjan aikana toimitimme kartoituksen tietoja säännöllisesti JYP:lle, jotta he pääsivät hyödyntämään mahdollisimman nopeasti arvokkaita liidejä, sanoo Prime Sales Oy:n yhteyspäällikkö Tero Puumala.
’’Olemme saaneet liidien kautta uutta kauppaa ja myös sellaisia kontakteja, joiden kanssa kaupan syntyminen on hyvin mahdollista myöhemmin. Suurin arvo tällä kierroksella oli saada kohdennettuja päänavauksia yrityksiin, joissa oli aitoa kiinnostusta markkinointiin jääkiekon avulla’’, summaa Tyni.
’’Lähdimme kokeilumielellä testaamaan Prime Salesin uusittua palvelua ja se kannatti. Kartoituspalvelu oli luvatun mukaista ja voisimme sopivan tilaisuuden tullen hankkia vastaavan palvelun myöhemmin uudestaan Prime Salesilta’, kiteyttää Tyni.
PrimeCHART™-palvelu sopii kaikille organisaatioille, joilla on halu kehittää myyntiä ja etsiä uusia asiakassegmenttejä tehokkaasti.

CASE: Administer Oy

Administer on suomalainen, sähköisiin taloushallinnon palveluihin erikoistunut auktorisoitu tilitoimisto. Reaaliaikaisten sähköisten ratkaisujen lisäksi yritys tarjoaa kokeneet ammattilaiset, joiden jatkuva koulutus takaa palvelun tehokkuuden, tarkkuuden ja korkean laadun. Administerin asiakkaina on eri alan yrityksiä pörssiyhtiöistä yhden miehen konsulttitoimistoihin.
Prime Sales auttoi Administerin Oulun myyntipäällikkö Jouni Brucea sopimalla hänelle asiakastapaamisia. Kun tarve ilmeni, Prime Sales otti projektin nopeasti haltuun ja tapaamisia sovittiin kahteen erilliseen otteeseen. Sovittuun tapaamismäärään päästiin ahkeralla tekemisellä mutta myös ammattimaisella, asiajämäkällä ja kohteliaalla dialogilla.
”Prime Sales hoiti tehtävänsä nopeasti ja hyvin. Tarve oli saada hyviä asiakastapaamisia lyhyellä aikavälillä ja näin myös kävi. Tapaamiset olivat hyviä ja laadukkaita sekä ennen kaikkea asiakkaat olivat tapaamiseen myös valmistautuneita.” -Jouni Bruce
 

CASE: Suomen Asiakastieto

Suomen Asiakastieto Oy on yksi Suomen johtavista yritysjohdon, taloushallinnon, riskienhallinnan sekä myynnin ja markkinoinnin tietopalvelujen toimittajista. Autamme yrityksiä tehostamaan päätöksentekoprosesseja ja asiakkuuksien hallintaa automatisoiduilla yritys- ja luottotietoratkaisuilla.
Prime Sales tarjosi osaamistaan Suomen Asiakastiedon tuotteiden telemyyntiin. Myyntikampanjoita tehtiin useille eri tuotteilla 2-6 henkilön tiimin voimin. Projekti vaati vahvaa osaamista ja ymmärrystä suomalaisten yritysten toimintakulttuurista ja pelikentästä.
TÄYTÄ HAKEMUS